Wedstrijdverslag voorwedstrijd 9-10 december 2023

13-06-2024

Turnsters van SC Pareja halen medailles binnen met teams en individueel !!

In het weekend van 9 en 10 december organiseerde Hosema de 2de voorwedstrijd in sporthal Piushof te Panningen. In wedstrijd 1 mocht ons suppl F team 1 bestaande uit Lara,Fenna,Emma,Sophie,Meike hun eerste wedstrijd turnen , team en individueel tegelijkertijd. De meiden waren heel goed in vorm en turnde een erg mooie wedstrijd met zeer stabiele balkoefeningen, en vooral daardoor behaalde ze als team een 1ste plaats.

Ook individueel behaalde we nog het podium Sophie v Lier op de 3de plaats en Meike Thijssen op de 2de plaats.

In wedstrijd 2 was het de beurt voor team niv 4 bestaande uit Anne,Isa,Evi,Eva,Maud en Karlijn voor enkele hun allereerste wedstrijd wat het altijd even extra spannend maakt.

Ook dit team was zeer goed gefocust en bleven ook allemaal op de balk en mede door die winst werd ook dit team 1ste . Aan de andere kant van de zaal mocht het gemixte team Lize,Juulke en Jans met KSV en Horn hun 1ste team wedstrijd en individuele wedstrijd turnen. Dit team heeft vooral op vloer de winst gepakt en werden ook als team 1ste . En Juulke Teeuwen behaalde individueel de 1ste plaats .

In wedstrijd 3 mochten onze suppl D teams hun allereerste team wedstrijd gaan turnen,met in totaal 11 teams in deze wedstrijd .

Team 1 bestaande uit Julia,Selina,Lincy,Linda was wat uitgedund vanwege ziekte en blessures maar de meiden hebben een mooie wedstrijd geturnd en zijn 9de geworden met maar dik punt verschil van nummer 3 ons andere team bestaande uit Tessa,Lynn,Tooske en Guusje.

Op zondag 10 december mochten als 1ste ons niv 5B team bestaande uit Vera,Maud,Juul,Saar,Jill en Kenzy-rose hun wedstrijd turnen tegelijkertijd met team suppl E bestaande uit Sanne, Renske,Joeske,Janne en Mirthe.

Het niv 5 team turnde een mooie stabiele wedstrijd en werden als team 1ste . Het team van suppl E wat helaas te maken heeft met wat geblesseerde wist evengoed nog 2de te worden .

En individueel behaalde Joeske v Lent  een 2de plaats en Sanne Minten een 1ste .

In wedstrijd 3 mochten Pim en Lara hun 1ste wedstrijd in suppl E turnen samen met 2 meiden van Horn vormen zij een team. Het team behaalde een dik verdiende 3de plaats en Pim Maessen wist zelf individueel het hoogste podium te behalen.

We zijn zeer trots op alle behaalde plaatsen en medailles!