Afmelden

Jammer, dat u vertrekt.

Wanneer kun je je afmelden als lid?

• Afmelden kan vóór 1 september of vóór 1 januari.
  • Kinderen tot 6 jaar kunnen zich voor elke contributieperiode afmelden (1 september/1 november/1 januari/1 maart/1 mei).
  • Graag willen we vragen om het seizoen af te maken als je meedoet aan turn- en/of danswedstrijden.
  • Wanneer wij niet tijdig een afmelding hebben ontvangen, beschouwen wij je als lid en ben je derhalve contributie verschuldigd. Dit heeft te maken met het feit dat wij als vereniging bondscontributie betalen aan de KNGU. Dus als je te laat bent met afmelden, zijn wij genoodzaakt de contributie door te rekenen.

Hoe kun je je afmelden?

• Afmelden kan uitsluitend via de website, door middel van een afmeldformulier.
  • Je ontvangt altijd een bevestiging via de mail.
  • Geef duidelijk aan voor welke groep je wilt afmeldt.
  • Graag lezen wij waarom je wil afmelden voor een bepaalde groep. Dit kun je kwijt in het opmerkingenveld.

Hoe kun je afmelden voor meerdere groepen?

• Afmelden voor meerdere groepen uit verschillende disciplines kan in hetzelfde formulier. Selecteer in het formulier de groepen waarvoor je je wilt afmelden.
  • Afmelden voor meerdere groepen uit dezelfde discipline kan in hetzelfde formulier. Selecteer een groep. Vermeldt de overige groepen in het opmerkingenveld.

Wil je afmelden voor een lesuur?

• Afmelden voor een lesuur kan uitsluitend bij de leiding die het betreffende lesuur verzorgt.

Direct afmelden

Persoonsgegevens:

Correspondentie zal via dit opgegeven emailadres verlopen

Ik wil me graag afmelden bij de volgende groep:

Automatisch incasso stopzetten: