Landelijke plaatsingswedstrijd Heerenveen 27 januari 2024

15-06-2024

Landelijke plaatsingswedstrijd Heerenveen.

Op zaterdag 27 jan mocht Maud Sillekens eigenlijk afreizen naar Heerenveen voor plaatsingswedstrijd 3 maar vanwege een blessure kon ze niet deelnemen.
Wel heeft ze zich geplaatst voor ½ finale NK, vanwege een podiumplaats in de eerste wedstrijd.

Op zondag mochten we vroeg vertrekken naar Heerenveen waar Gielke Verhaeg haar 3de plaatsingswedstrijd mocht turnen in de 2de divisie.

Ze begon bij balk waar ze een goeie oefening heeft neergezet zonder val . Door naar de vloer waar ze voor het eerst boven de 11 scoorde een 11.267, dus erg blij. Door naar sprong waar ze prima scoorde en toen het laatste toestel de brug. De uitdaging was zonder val en met wippertje de oefening uit turnen en dat deed ze. Ze behaalde het 8ste brugpunt van de wedstrijd. Dus super dik tevreden en het harde werken van de afgelopen weken is beloond.

Uiteindelijk werd ze 13de. Helaas geen plek voor 1/2 finale NK

Gielke Verhaegh