Voorwedstrijden 18 – 19 november 2023

15-06-2024

In het weekend van 18 en 19 november organiseerde Sc Pareja de 1ste voorwedstrijd van dit seizoen .

Mede dankzij al onze vele vrijwilligers mogen met recht spreken van een zeer goed verlopen wedstrijdweekend.

Op zaterdagochtend in wedstrijd 1 mochten onze senioren suppl D het spits afbijten voor hun 1ste individuele wedstrijd, over de gehele wedstrijd ging het niet geheel vlekkeloos maar dat lag zeker niet aan de inzet.

De plaatsen waren als volgt : 7 Lynn, 11 Selina,19 Tessa,23 Evi ,27 Julia ,30 Linda

In wedstrijd 2 mochten onze 2 junioren suppl D hun 1ste wedstrijd turnen , ze gingen goed gefocust van start en hielden dat de gehele wedstrijd goed vol.

Uiteindelijk  werd  9de Lincy,11de Guusje .

In wedstrijd 3 waren ons team niv 5A aan de beurt voor enkele uit het team het 1ste jaar wedstrijden dus extra spannend.

Bij dit niveau zijn alleen teamwedstrijden en van daaruit volgt doorstroming naar individuele wedstrijden.

Het team bestaande uit Yoann, Suus , Lieke, Chelsey en Fleur turnde alle een super wedstrijd en werden met 8 punten verschil  dik  1ste  Proficiat meiden .

In wedstrijd 4 was het de beurt aan ons suppl F team 2 bestaande uit Lize,Pleuntje,Jevi , Juul en Evi .

De meiden turnde allemaal een hele mooie strakke wedstrijd en werden als team 2de en bij de individuele uitslag mocht Lize Coppus het podium betreden voor de 2de plaats, dikke proficiat.

Op zondagmorgen mocht een team van niv 6 bestaande uit Suus,Sofie , Kate, Flore en Felin hun allereerste wedstrijd turnen . Ze vonden het alle 5 erg spannend en waren ook wel een beetje zenuwachtig. Maar gelukkig werden er geen grote fouten gemaakt en werden ze dik verdiend 2de .

We zijn trots op onze turnsters met deze mooie uitslagen.