Voorwedstrijden 24-25 februari 2024

20-06-2024
Categoriën

Wederom succesvol weekend!

In het weekend van 24 en 25 febr was het weer een thuiswedstrijd want KSV Kessel organiseerde de 5de voorwedstrijd in Piushof Panningen.
Op zaterdag mochten in werstrijd 2 team suppl F : Jevi,Milou,Evi,Pleuntje,Lize en Juul hun 2de voorwedstrijd turnen.
Als team werden ze 1ste en individueel behaalde Lize Coppus de 1ste plaats.
In dezelfde wedstrijd mocht ook team niv 5C: Lynn,Lisa,Elin,Demi en Keet hun 2de wedstrijd turnen. Zij werden als team 2de en bij de seizoensuitslag  3de .
In wedstrijd 3 mochten de meiden van suppl G : Emie, Pien en Lisa die samen met Horn en Landgraaf een team vormen hun 2de wedstrijd turnen
Zij werden als team 1ste .
In de laatste wedstrijd van de dag mocht team Niv 4 hun 3de wedstrijd turnen. Na al 2x 1ste te zijn geworden lag de lat hoog bij deze wedstrijd. Maar de meiden turnde super goed en werden 1ste in de wedstrijd en ook nog eens dik verdiend seizoenskampioen .

Op zondag 25 febr gingen we in de 1ste wedstrijd van start met ons suppl F team bestaande uit: Lara,Sophie,Meike,Emma en Fenna. De meiden turnde overal mooie oefeningen en dat werd beloond ze werden als team 1ste en individueel behaalde Fenna Snijkers de 3de plaats en Meike Thijssen de 1ste.
In wedstrijd 2 mocht het team van suppl F met Juulke Lize en Jans, die samen met Horn en KSV  een team vormen, hun wedstrijd turnen. Zij werden als team 2de en Juulke Teeuwen behaalde de 3de plaats individueel.
In dezelfde wedstrijd mocht het team van niv 6 bestaande uit: Sofie,Flore,Felin,Kate en Suus hun 2de wedstrijd turnen. Zij werden 2de in de wedstrijd en bij seizoensuitslag ook 2de.
In de laatste wedstrijd van het weekend mocht team 5B: Maud ,Vera,Saar,Juul ,Jill en Kenzy-rose hun 2de wedstrijd turnen. Ook hun werden 2de in de wedstrijd en 2de bij seizoensuitslag.
Iedereen van harte gefeliciteerd met alle behaalde plaatsen.

Op de foto Juulke Teeuwen , Samen Fenna Snijkers en Meike Thijssen en het Team van niveau 4.