Voorwedstrijden 3 – 4 februari 2024

20-06-2024

Wederom succesvol op voorwedstrijden!

In het weekend van 3 en 4 februari mochten we naar Horn voor wederom een voorwedstrijd.
Op zaterdagochtend mochten onze supplement D teams starten met hun wedstrijd.
Team 1: Lincy,Selina,Linda,Julia en Mirthe
team 2t: Lynn,Tessa,Evi,Tooske en Guusje.
Het was erg gezellig en uiteindelijk werd team 1 5de en team 2 9de. Helaas niet voldoende punten om door te mogen naar de 1/2 finale landelijk.

In wedstrijd 2 mocht team suppl G bestaande uit: Lisa,Emie en Pien, eindelijk hun 1ste wedstrijd turnen. Het was extra spannend want voor het eerst in de keuze oefenstof als jeugd is altijd even wennen. Als team werden ze 3de en individueel mocht Emie Kersten het podium op voor plaats 3.

Ook in dezelfde wedstrijd mocht team 5A bestaande uit: Yoann,Lieke,Suus,Chelsey en Fleur hun 2de wedstrijd turnen.
Ze waren weer erg strak en netjes en werden 2de in de wedstrijd en bij seizoensuitslag ook 2de.

Op zondagochtend mochten Pim en Lara hun 3de wedstrijd turnen in supplement E. Samen met Horn vormen zij een team.
Als team werden ze 3de en Pim mocht zelfs het podium op voor de 2de plaats .
In de laatste wedstrijd van dit weekend mochten onze andere 5 meiden: Joeske Janne,Sanne,Mirthe en Renske ook in suppl E hun 3de wedstrijd turnen.
Zij werden als team dik 1ste en individueel mocht Sanne op het podium voor plek 2 en Joeske voor plaats 1.

Een super goed weekend! Proficiat dames!

Emie Kersten